wtorek, 21 stycznia 2014

Wyjaśnienie



Hej, a więc tak. Na wstępie, wiem zaniedbałam bloga okropnie. Przepraszam... ale chyba rozumiecie jak to jest, kiedy półrocze się kończy i trzeba nadgonić z ocenami, czy terminami. A mi na tym wyjątkowo zależy. Jeżeli chodzi o kolejny rozdział to można się go spodziewać albo do końca tygodnia, a jeżeli nie to dopiero kiedy rozpocznę ferie (3 luty). Mam nadzieję, że wtedy nadrobię zaległości. Nie zapomniałam o Was i jestem! xx Mam nadzieję, że Wy też nadal jesteście ze mną i poczekacie jeszcze troszeczkę.
Loooooooove <3

38 komentarzy:

  1. Ja jesten nadal i będę czekać ile będzie trzeba, bo rozumiem, jak to jest na koniec półrocza ;) mam nadzieję, że uda Ci się unormować sprawy związane ze szkołą ;) życze powodzenia i czekam cierpliwie na następny rozdział ;* Dziękuję, że w ogóle tłumaczysz dla nas to opowiadanie <3 love! xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czekać i cię całkowicie rozumiem. Cieszę się, że nas poinformowałaś :).
    Tłumaczenie nie jest twoim obowiązkiem, więc nie mam zamiaru się nie wiem złościć ? XD Czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. poczekamy spokojnie <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy czekamy :) a ten ff jest cudownyy <3 i jestem baaardzo ciekawa jak dalej sie potoczy xd

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem nadal :) Jeju znalazłam tego bloga w święta i jednego dnia wszystko nadgonilam. b o s k i e. hdhshsvsvsjjshsbsbshd kocham to i ciebie też hihi ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem o wciąż będę o bo na takie tłumaczenie warto czekać ♥ W pełni cie rozumiem bo sama musiałam poprawić oceny i to było pierwszoplanowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem o wciąż będę o bo na takie tłumaczenie warto czekać ♥ W pełni cie rozumiem bo sama musiałam poprawić oceny i to było pierwszoplanowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poczekamy! ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie moge się doczekać. <3 @myluvx_xbiebs

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawaj szybko kolejnego bo nie mogę się doczeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedy dodasz kolejny rozdział? :3
    Czekam czekam i nie moge sie doczekać 1 :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy nowy ? ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedy nowy czekam i czekam :(

    OdpowiedzUsuń
  15. ja pierdolę... 3 luty ferie ci się zaczęły a jest już 7 i dalej nic nie piszesz. Skoro nie chce ci się pisać to po co wgl zaczynałaś tłumaczyć? czekam na hejty :*

    OdpowiedzUsuń
  16. dziś 8 luty rozumiem że masz ferie ale mówiłaś że może w ferie właśnie dodasz. Rozumiem że zaczęły się one 3 lutego i był to tydzień więc miałaś swoje sprawy ale zaczął się weekend, a my już naprawdę nie możemy się doczekać :) to nie jest żaden hejt

    OdpowiedzUsuń
  17. *wciąż czekam na nowy rozdział*

    OdpowiedzUsuń
  18. dobra rozumiem że nie możecie doczekać się nowego rozdziału bo ja także ale widzę że pojawił się już hejt na tłumaczkę że go nie dodała.Zluzujcie najwidoczniej ma powód do tego że nie dodała nowego i to nie jest żaden powód do hejtu powinniście być wdzięczni że w ogóle to DLA WAS tłumaczy a jak coś wam nie pasuje to sami czytajcie na oryginalnej stronie po angielsku no ludzie dajcie spokój

    OdpowiedzUsuń
  19. Ej serio wyluzyjcie trochę każdy nie może się doczekać kolejnego..

    OdpowiedzUsuń
  20. Jej nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio zajrzalam tu i teraz to moje ulubione ;) czekam na kolejne

    OdpowiedzUsuń
  22. Skończyły ci się ferie. Teraz czekamy na wymówkę " Przepraszam, ale muszę chodzić do szkoły i się uczyć itp. więc kolejny rozdział będzie w kwietniu na święta albo na wakacje. "
    Jeśli nie chce ci się tłumaczyć to usuń bloga. Myślę, że jest dużo dziewczyn, które by chciały to ff tłumaczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jaki jest twój problem? Nie musisz tego czytać więc odpuść. Ona ma prawo żyć swoim życiem a nie poświęcać się dla niego całkowicie! Jeżeli myślisz że to takie łatwe przetłumaczyć cały rozdział i potem to przepisać, poprawiać błędy to może sama zacznij tłumaczyć bloga huh?

      P.S
      Świetny rozdział czekam cierpliwie na kolejny <3 :**

      Usuń
  23. Czekam cierpliwie ;) mega opowiładnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekam do końca ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. wciąż czekamy na nowy, nie zapomnij o nas :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czekamy..... :)

    OdpowiedzUsuń
  27. zapomniałaś o nas :c

    OdpowiedzUsuń
  28. Mięsięczne ferie ? Słit
    ciekawe ...

    OdpowiedzUsuń
  29. jednak zapomniałaś.

    OdpowiedzUsuń
  30. Hahahahahaha
    same anonimy

    OdpowiedzUsuń
  31. Proszę tłumacz dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. To zrozumiałe, że można nie mieć czasu, mieć ważniejsze rzeczy na głowie, ale uważam, że zachowałaś się nie fair w stosunku do czytających to opowiadanie, bo od ponad miesiąca nie dajesz znaku życia. Skoro nie masz czasu, to może znajdź drugą osobę do tłumaczenia, bo jestem pewna, że znalazłoby się dużo chętnych.

    OdpowiedzUsuń
  33. Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział. Mam nadzieje, że bedziesz tłumaczyć dalej, bo naprawdę jesteś świetna <3.

    OdpowiedzUsuń