niedziela, 9 czerwca 2013

INFORMACJA

Rozdział będzie, kiedy odblokują Cabin304 na JBFF :))))
Mam dosyć pytań, więc piszę to tu.
Dziękuję.


~ Wiktoria, która jest niesamowicie WKURWIONA na adminstratorów JBFF.


*** A co do tego, że tyle nie dodawałam.
Ludzie, jest koniec roku, ja nie jestem zbyt dobrą uczennicą, zawsze biesiaduję przez cały rok, a na koniec poprawiam wszystko, jak popieprzona. Musicie mnie zrozumieć. Do tego przydarzyło mi się kilka niemiłych sytuacji o których wam nie będę nawet pisać, bo nie warto. Kocham was i miło mi, że tak czekacie. 

59 komentarzy:

  1. mam nadzieje, ze szybko odblokuja :c @kejti_

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, rozumiemy. Fajnie że napisałaś i rozwiałaś wątpliwości (uff.. a jednak żyjesz xd)
    Czekamy na odblokowanie i powodzenia z ocenami :)

    @aania46

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że rozumiem. Też jestem mega wkurwiona na adminów JBFF. -,- Mam nadzieję, że szybko odblokują. Czekam. ;33
    @69_danger

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam, czekam, czekam!
    Kocham Cie <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic się nie martw,że tyle czasu nie dodawałaś.Nic się nie stało.Poczekamy.I ze spokojem poprawiaj oceny.Trzymam kciuki żeby wszystko ci się udało.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aw, ok. Przeczytalam dzisian wszystkie rozdzialy i stwierdzam ze to jest swietne! *-* mam nadzieje ze jak najszybciej odblokuja jbff.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteśmy, jesteśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. już odblokowali :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to uwielbiam,prosze daj mi znać jak już będzie nn :) czekam z utęsknieniem @mrsBieber1301 <3

    OdpowiedzUsuń
  11. jbff jest odblokowane już od jakiegoś tygodnia a rozdziału i tak nie ma..

    OdpowiedzUsuń
  12. wejdź na jbff+ tam jest i przetlumacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią mogę to zrobić. Ale skorzystam tylko ja, a nie ci wszyscy, którzy czekają na nowe rozdziały. Chodzi o to, że to ta dziewczyna się tego podjęła, obiecała coś, a teraz nie dotrzymuje słowa. Nie jest to fajne..

      Usuń
    2. Dokładnie, Zgadzam się z Tobą, ja już sobie też chciałam troche przetłumaczyć i sobie troche przetłumaczyłam ;)

      Usuń
  13. Może znajdź osobę do pomocy w tłumaczeniu czy coś?
    Bo bardzo długo czekamy już ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pewnie nawet tej stronki nie odwiedza już..

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej świetne jest to opowiadanie <3 Czekam na dalsze tłumaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Moze oddasz komus to tlumaczenie? Bo zapewne duzo osob chciało by to tłumaczyć, ale po prostu nie moga bo ty juz to tlumaczysz. A my nie mozemy sie doczekac, i NIC. :c

    OdpowiedzUsuń
  17. Ludzie ogarnijcie! Oryginał Cabin304 nadal nie jest odblokowany wiec zejdzcie z tlumaczki ;) Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ci chyba jebło na łeb, jest odblokowane..... już od dawna , bo skąd niby wtedy mieliby inne tłumaczenia co...?

      Usuń
  18. Tak jest zablokowany, ale tylko dla niezalogowanych uzytkownikow.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest odblokowany, po prostu trzeba wiedziec jak się zalogować.

    OdpowiedzUsuń
  20. Opowiadanie już dawno zostało odblokowane i przeniesione na wwww.justinbieberfanfictionplus.com

    OdpowiedzUsuń
  21. W moich marzeniach On przychodzi, uśmiecha się niczym słońce. Przytula delikatnie, ale z siłą herosa i szepcze cichutko: "wszystko jeszcze będzie dobrze''. Zamkniętymi oczami wpatruje się w niego chcąc w to wierzyć ...i wierzę.

    Jeżeli zainteresował Cię ten kawałek, to serdecznie zapraszam na http://do-not-say-anything.blogspot.com/.

    Mam nadzieję, że wpadniesz ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Cabin jest już odblokowany tylko, że na justinbieberfanfictionplus. Nie wiem czy link Ci zadziała.

    http://www.justinbieberfanfictionplus.com/viewstory.php?sid=30340&warning=3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cabin nie zostalo dodane przez administratorow jbff plus. Nie ma go zatem na stronie.

      Usuń
  23. "Spotkanie zabójczyni i najbardziej poszukiwanego przestępcy..Z tego nie wyniknie nic dobrego."

    http://tlumaczenie-criminal-love.blogspot.com/

    SERDECZNIE ZAPRASZAM. xx

    OdpowiedzUsuń
  24. Przecież już to odblokowali...

    OdpowiedzUsuń
  25. czekam wciąż następny rozdział :c

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziewczyna siada na ławce i uśmiecha się do siebie. Wyciąga kawałek papieru i już prawie zużyty ołówek. Przekreśla nazwisko Sprencs i wkłada papierek do kieszeni. Wyciąga paczkę papierosów, bierze jednego do ręki, wkłada do ust. Wyciąga zapalniczkę, podpala fajkę i rozkoszuje się miętowym smakiem.
    Wydmuchuje idealne kółeczko z dymu i uśmiecha się szeroko. Wyrzuca przed siebie niedopalonego papierosa i wstaje z ławki. Zaciska ręce w pięści i idzie...

    ... idzie w świat.

    Jeśli zainteresował Cię ten fragment, zapraszam do siebie :
    http://third-timee.blogspot.com/

    oraz...

    Czujecie, że nie możecie się wydostać z klatki nadopiekuńczych rodziców,
    chociaż macie już 22 lata ?
    Pomyślcie jak ja się czułam - "zakuta" w zamku, ciągle samotna...
    Mówicie "To wolny kraj" - niby tak, ale tym krajem rządzą moi rodzice.
    Tak, nie pytajcie - od razu odpowiem - jestem księżniczką.
    Tak - tą Savannah McCalister, która wcale nie jest z tego zadowolona.
    Znów pytacie - Dlaczego mówisz takim, a nie tonem prawdziwej księżniczki ?
    - Bo ja nie czuję się księżniczką. Potrzebuję kogoś, kto mi to uświadomi.

    Jak ułoży się życie księżniczki ? Znajdzie swoją miłość ?
    Dowiesz się czytając bloga http://do-not-say-anything.blogspot.com/.

    ZAPRASZAM !!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ma ktoś może z nią kontakt? c;

    OdpowiedzUsuń
  28. kiedy oni w końcu odblokuja to opowiadanie? ja chce juz kolejny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Nominowałam Cię do 'The Versatile Blogger'. więcej na: http://tlumaczenie-changed.blogspot.com/2013/07/the-versatile-blogger.html

    Lilly xo

    OdpowiedzUsuń
  30. A teraz my jesteśmy niesamowicie WKURWIENI

    OdpowiedzUsuń
  31. kiedy w koncu rozdzial ?

    OdpowiedzUsuń
  32. na tt tez ignorujesz nas

    OdpowiedzUsuń
  33. Brawo dla tłumaczki, która najpierw podejmuje się tłumaczenie, a potem zostawia to wszystko w cholerę nawet nie szukając kogoś kto ją zastąpi. Mogłaby chociaż mieć na tyle godności by nie ignorować tweetów pisanych do niej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ej, będziesz kontynouwać tłumaczenie bo jedna dziewczyna chce tłumaczyć, a nie wie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię by ona dokończyła to tłumaczenie, więc lepiej poinrormuj koleżankę by dalej, jak może, tłumczyła. Bo ta co teraz tłumaczy, chyba ma nas gdzieś

      Usuń
  35. przecież to opowiadanie jest na jbff+ już dawno

    OdpowiedzUsuń
  36. hej, jeśli już nie chcesz tego tłumaczyć to ja mogę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powinnaś zacząć tłumaczyć. zdobądź tylko zgodę i już

      Usuń
  37. czemu nie ma rozdziałów co jest grane,

    OdpowiedzUsuń
  38. Pewnie zapomniała o tym.

    OdpowiedzUsuń
  39. ładnie tak ludzi w chuja robić, brawo

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja pierdole. Czekam, aż ktoś weźmie sprawę w swoje ręce i spróbuje założyć nowy blog z cabin304.
    Niech ktoś wyjaśni autorce sytuacje i spyta ją, czy może tłumaczyć. POZDROWIENIA DLA WKURWIONEJ WIKI.

    OdpowiedzUsuń
  41. Niech ktoś założy nowy blog, a tą WKURWIONĄ WIKE,JEBAĆ! sama bym tłumaczyła,tyle że nie umiem

    OdpowiedzUsuń
  42. Ta dziewczyna jest wyjątkowo nieodpowiedzialna. Jeżeli nie chce już tłumaczyć tego opowiadania, mogłaby oddać bloga komuś innemu. Sama bym nawet mogła tłumaczyć te opowiadanie, ale nie mogę odtworzyć oryginału ugh

    OdpowiedzUsuń
  43. dokładnie jak ktos chce to tłumaczyc niech napisze do autorki i przedstawi sytuacjię może sie zgodzi a co tej dziewczyny co to tłumaczy brak słów

    OdpowiedzUsuń
  44. Wiesz nie dodajesz już długo bo coś sądzę,że nawet nie próbujesz wejść w tą stronę. Wystarczy zarejestrować się i wiem to bo sama to zroiłam i miałam dostęp do opowiadań ,ale zapomniałam loginu i hasła. proszę spróbuj się zarejestrować ,

    OdpowiedzUsuń
  45. Może ja spróbuję coś z tym zrobić , jakby coś to wam dać znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. A ja nawet zaczęłam już tłumaczyć,( tak dla siebie) tylko jestem w tym kiepska ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tłumaczysz to? A będziesz publikować?

      Usuń
  47. Jak ktos sie tego podejmie to prosze dajcie tutaj linka to jest super opowiadanie a ona nie wiem czemu zrezygnowała.

    OdpowiedzUsuń